avrupa

avrupa

Hangi kadın gururunun okşanmasından hoşlanmaz ki? Aksini söyleyebilecek bir hemcinsim olduğunu sanmıyorum. Bende de aynı kurallar geçerli. Yani karşımdaki erkek beni ne kadar değerli hissettiriyorsa elbette o beraberliğe o denli özenle yaklaşım sergiliyorum. Elimden bir geliyorsa bir anda beşe çıkıyor diyebilirim rahatlıkla. Bunları açık açık konuşmaktan yana bir sorunum yok. Çünkü avrupa yakası escort bilmeniz hem size hem de bana daha fazla zevki kazandıracak. Mutlu olmak, huzuru bulmak evet bunlar çok önemli kavramlar. Asla herkes üstünde yakalanabilecek şeyler değil. Bunun bilincinde ilerliyorum zaten bende. Yani yalnızca kafa olarak uyuştuğum ve aynı frekansı yakalayabileceğimize inandığım beylerin yataklarını süslemek istiyorum. Şunu unutmayın. Şehvet yoksa hazda yoktur. Hani yine de rol yapıp sahte gülümsemelerle yanınıza gelenler olabilir. Lakin yalan üzerine kurulmuş olgulardan cidden ne kadar tutku yahut arzu duyabilirsin ki?
Bırakalım her şeyi oluruna anlaştık mı? Kasmayacağım seni yok şu şöyle olsun böyle yapmayalım falan diye. Hani sınırsız escort Avrupa yakası demiyorum ancak gidişatı bir nebze seyrine bırakma taraftarıyım. Kafamızda belli bir planla ilerlemek dahi aslında kafes içerisinde gibi hissettirecektir. Ben ne senin ne de kendimin bunu istediğini düşünmüyorum. Haliyle sözlerime kulak verip karşılığında alacaklarının keyfini çıkartmalısın.
Hatunu tatmin etmek öyle escort avrupa yakası kolay bir mevzu değil. Hele ki bizim ülkemizin erkeklerinin belli başlı erken boşalma gibi sıkıntılar varken iyice zorlaşıyor tabi. Ancak escort Avrupa yakası yetenekleri sayesinde şahsi yöntemlerimle bunun bile üstesinden gelebileceğimize inanıyorum. Yapman gereken tek şey bana güvenmek ve hücrelerini tamamıyla salmak. Sana zarar vermeyeceğimi zaten biliyorsun. O halde hiçbir engel yok. Arkana yaslan ve kusursuzluğun ulaştıracağı duygulara var.